مهاجرت

همه چیز راجع به مهاجرت به کانادا

مهاجرت

همه چیز راجع به مهاجرت به کانادا

مزایای کارآفرینی در استان‌های کانادا

مزایای کارآفرینی در استان کبک

یکی از مزایای کارآفرینی در کانادا که استان کبک برای اخذ این ویزا دارد، این است که فرد نیاز نیست به کشور کانادا یا استان کبک سفر کرده باشد. باید دقت داشته باشید که در زمان ارسال مدارک از صحت اطلاعات مطمئن باشید. چرا که در صورت نادرست بودن آن­ها علاوه بر ریجکت شدن، ممکن است برای سایر انوع مهاجرت، برای سفر کردن به این کشو نیز مشکل به ­وجود بیاید.

مزایای کارآفرینی در استان بریتیش کلمبیا

مزایای کارآفرینی در استان‌های کانادا متفاوت است به عنوان مثال، مهاجرت از طریق این ویزا به بریتیش کلمبیا این است که نیازی نیست برای مهاجرت مدرک زبان ارائه بکنید. از دیگر مزایای این استان می­توان به این مسئله اشاره کرد که شما برای مهاجرت محدودیت سنی ندارید و در صورتی که سن شما بالای ۱۸ سال است، می­توانید برای مهاجرت از طریق ویزای کارآفرینی به استان بریتیش کلمبیا اقدام نمایید. هم­چنین لازم نیست متقاضیان این ویزا به کشور کانادا یا استان بریتیش کلمبیا سفر کرده باشند.

مزایای کارآفرینی در استان منیتوبا

برای مهاجرت به استان منیتوبا از طریق ویزای کارآفرینی کانادا نیازی نیست تا مدرک زبان ارائه کنید. مزایای کارآفرینی در کانادا برای استان منیتوبا این است که برای اخذ این ویزا و مهاجرت از طریق آن محدودیت سنی وجود ندارد. همین که سن شما بالای ۱۸ سال باشد، می­توانید برای مهاجرت از طریق ویزای کارآفرینی اقدام نمایید.

یکی از مهم­ترین مزایای استان منیتوبا این است که نیازی نیست مبلغ خاصی را نزد دولت کانادا به عنوان ودیعه بگذارید. اما این مسئله در بسیاری از استان­‌های دیگر کانادا وجود دارد و حداقل ۱۰۰ هزار دلار باید به عنوان ودیعه بگذارید تا برای راه­ اندازی کسب­ و کار شما بتوان از آن طریق اقدام کرد.

مزایای کارآفرینی در استان نیوبرانزویک

ممکن است این‌­طور به­ نظر برسد که این استان نسبت به سایر استان‌های کشور کانادا محدودیت­‌ها و شروط بیش­تری را برای اعطای ویزای کارآفرینی تعیین کرده است. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که استان نیوبرانزویک در کنار این محدودیت ­ها، مزایای زیادی را در اختیار این افراد قرار می­­دهد. یکی از مهم­ترین این مزایا این مسئله است که افراد می ­توانند از همان ابتدا در این استان اقامت دائم داشته باشند.

این استان متناسب افرادی است که میخواهند پس از دریافت اقامت دائم، سرمایه­ گذاری و کسب ­وکار خود را متوقف کنند. در واقع این یک راه سریع و نسبتا کم­ هزینه است که می­توانید به ­سرعت به اقامت دائم کانادا دست یابید. البته باید به این نکته نیز توجه کنید که در این صورت مبلغی که نزد بانک­ های دولتی کانادا به ودیعه گذاشته ­اید، به شما باز نخواهد گشت.

در سایر استا‌ن‌های کانادا ابتدا ۲ تا ۳ سال ویزای کاری موقت داده می ­شود و پس از آن شخص می­تواند برای دریافت ویزا و اقامت دائم در این کشور اقدام نماید. از این رو استان نیوبرانزویک یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای افرادی است که می­خواهند به­ سرعت به اقامت دائم کانادا دست یابند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد