مهاجرت

همه چیز راجع به مهاجرت به کانادا

مهاجرت

همه چیز راجع به مهاجرت به کانادا

مدارک لازم برای ویزای کارآفرینی کانادا

یکی از شرایط ویزای کارآفرینی کانادا این است که متقاضی باید شرکتی را با آدرس و شماره تلفن مشخص راه‌اندازی کند و حداقل یک کانادایی تمام وقت را که هیچ رابطه خانوادگی با او ندارد استخدام کند. در این مورد از زمان ورود به کانادا، به این افراد 3 سال فرصت داده می‌شود تا کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند و اگر در این مدت به تعهدات خود عمل نکنند، ویزای آن‌ها باطل می‌شود.

دولت مرکزی به هر استان این اختیار را داده است تا قوانین و شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا را بر اساس نوع کسب و کار مورد نیاز و شرایط محلی خود تدوین کند. در اینجا برخی از شرایط ویزای کارآفرینی کانادا در هر استان آمده است:

برنامه کارآفرینی انتاریو

متقاضیان ویزای کارآفرینی کانادا به دنبال یک مجوز کار موقت برای راه‌اندازی کسب و کار در انتاریو هستند. هدف از این برنامه اجرای طرح‌های تجاری جدید یا خرید امتیاز برای یک کسب و کار است. افرادی که به تعهدات خود در این قرارداد عمل می‌کنند می‌توانند اقامت دائم دریافت کنند.

برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا

این استان دارای مالیات کم، هزینه کم برای راه‌اندازی یک تجارت و امکانات رفاهی خوب است. در نتیجه، تعداد متقاضیان ویزای کارآفرینی در بریتیش کلمبیا زیاد است. اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیا متقاضیان را تشویق می‌کند تا قبل از تصمیم‌گیری برای شروع کسب و کار به این استان سفر کنند تا شرایط را از نزدیک رعایت کنند.

هزینه ویزای کارآفرینی

هزینه شروع یا خرید یک کسب و کار در کانادا نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی ایالات متحده کمتر است. متقاضیان بسته به استانی که در آن درخواست ویزای کارآفرینی کانادا را می‌کنند، می‌توانند برای ویزای کارآفرینی کانادا اقدام کنند.

کل هزینه دریافت ویزای کانادا برای هر متقاضی حدود 300 دلار می باشد.هزینه اخذ ویزای کودک متفاوت است و معمولا حدود 150 دلار خواهد بود. این هزینه شامل بررسی فایل، ثبت اطلاعات بیومتریک و سایر هزینه‌ها مانند هزینه سفر است که بسته به نوع پرواز و پارامترهای مختلف متفاوت خواهد بود.

مدارک لازم برای ویزای کارآفرینی کانادا

  • مدرک زبان آیتلس CLB5
  • معاینات پزشکی و تأیید آن توسط وزارت بهداشت
  • مدارک تحصیلی دانشگاهی
  • کپی پاسپورت یا شناسنامه
  • مدرک عدم سوءپیشینه
  • مدارک مورد نیاز برای اثبات توانایی مالی
  • مدارک مربوط به سابقه مدیریتی
  • سند ازدواج (در صورت تاهل)

شرایط کارآفرینی در کانادا

دولت کانادا به خوبی از کارآفرینان داخلی و بین المللی حمایت می‌کند، زیرا معتقد است بدون کمک و حمایت آن‌ها، اقتصاد این کشور بزرگ نمی‌تواند به راحتی توسعه یابد و از سایر رقبا پیشی بگیرد. مالیات بر کارآفرینان کانادایی کمتر از سایر کشورها است.

مهاجرت از طریق برنامه کارآفرینی و ویزای کارآفرینی کانادا مزایای مختلفی مانند حق رای، تحصیل رایگان یا تحصیل ارزان برای کارآفرینان و فرزندانشان و همچنین امکانات رفاهی دیگری مانند بیمه درمانی را به همراه دارد. البته این روش مهاجرتی بدون ریسک نیست و متقاضیان نباید بدون آگاهی کافی این مسیر را طی کنند؛ زیرا در نهایت ممکن است منجر به از دست رفتن سرمایه آنها شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد