مهاجرت

همه چیز راجع به مهاجرت به کانادا

مهاجرت

همه چیز راجع به مهاجرت به کانادا

پاسپورت کانادا

همه چیز راجع به پاسپورت کانادا

چگونه پاسپورت کانادا بگیریم؟ دریافت پاسپورت کانادا به معنای شهروندی شما در این کشور و داشتن تابعیت این کشور می باشد. اعطای تابعیت به افراد متولد شده در کشور کانادا حتی در صورت داشتن والدین غیرکانادایی، از جمله مزیت های داشتن پاسپورت اقامت کانادا محسوب می‌شود. دریافت پاسپورت کانادا با روش‌های مهاجرتی مختلف و متنوعی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با انتخاب یکی از این روش‌ها نسبت به اخذ پاسپورت کانادا اقدام فرمایید.


از جمله روش‌ها برای جواب به سوال چگونه پاسپورت کانادا بگیریم؟ میتوان به گرفتن پذیرش از دانشگاه های این کشور جهت تحصیل، سرمایه گذاری در کانادا و استارت آپ و دریافت اجازه کار اشاره کرد. پاسپورت کانادا از طریق سرمایه گذاری می‌تواند منجر به اقامت دائم در این کشور بشود.


از طرق مختلفی میتوان نسبت به دریافت پاسپورت کانادا اقدام نمود که از جمله آنها می‌توان به سرمایه‌گذاری، کار، تحصیل در این کشور و ازدواج اشاره کرد. برای این منظور کافیست یکی از این روش‌های مهاجرتی را انتخاب کرده و نسبت به اخذ پاسپورت خود اقدام کنید.


معیار و ملاک این کشور برای دریافت پاسپورت، سیستم امتیاز بندی است که اصطلاحا به آن Point Base Sistem گفته می‌شود. این بدان معناست که نظر شخصی آفیسر ویزای شما در آن دخیل نبوده و صرفا برخورداری از امتیازات مثبت توسط شخص شما ملاک دریافت پاسپورت خواهد بود؛ درحقیقت به هر میزان که توانایی‌ها و سطح رزومه‌ی شخصی شما بالاتر باشد، از امتیاز بیشتری برای اخذ پاسپورت این کشور برخوردار خواهید بود.


شما باید طی مراحل خاصی که از سوی این کشور مشخص شده است، موفق به دریافت امتیازات خاصی شوید که در ادامه شرح داده می‌شوند.


در اولین مرحله از امتیاز بندی جهت اخذ پاسپورت کانادا، شما باید از 100 امتیاز تعیین شده در این مرحله، حداقل ۶۷ امتیاز را از آن خود نمایید تا بتوانید به مرحله دوم از امتیاز‌بندی که به آن Pool ویا استخر مجازی گفته می‌شود وارد شوید.


برای مطالعه جزئیات بیش‌تر اینجا کلیک نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد