مهاجرت

همه چیز راجع به مهاجرت به کانادا

مهاجرت

همه چیز راجع به مهاجرت به کانادا

برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا چه مدارکی مورد نیاز است؟

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا کدامند؟ برای آن که بتوانید مهاجرت تحصیلی به کانادا داشته باشید، نیاز است تا چک لیست مدارک ویزای تحصیلی کانادا را بدانید. برای مهاجرت تحصیلی در اولین قدم لازم است تا نامه‌‌ی پذیرش قطعی از دانشگاه را ارائه نمایید. به علاوه پاسپورت معتبر، عکس پاسپورتی، مدارک هویتی و گواهی عدم سوء‌پیشینه نیز مورد نیاز است.  نامه‌ی تمکن مالی بانکی و بیمه‌ی مسافرتی نیز از دیگر مدارکی هستند که  به آن نیاز دارید. در بعضی از رشته‌های تحصیلی داشتن معاینه‌ی پزشکی نیز جزو مدارکی است که  باید ارائه دهید. در ادامه مدارک لازم ویزای تحصیلی کانادا را بررسی خواهیم کرد.

عکسی که برای ویزا استفاده می‌کنید چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

از مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی کانادا عکس است. باید دقت نمایید عکسی که برای ویزا استفاده می‌کنید، دستکاری نشده باشد. با ادیت و ویرایش ظاهر خود را تغییر ندهید و همان‌طور که هستید خود را نشان دهید. در عکس باید چهر‌ه‌ای خنثی داشته باشید. از همین رو از اخم کردن، لبخند یا هر حس دیگری در هنگام عکس گرفتن بپرهیزید.

باید به این مسئله توجه کنید که هدف این عکس نشان دادن چهره‌ی واقعی شما است. به همین دلیل در صورتی که می‌خواهید آرایش کنید، زیاده‌ روی نکنید و چهره‌ی طبیعی و همیشگی خود را تغییر ندهید. شما میتوانید در زمان گرفتن عکس از عینک طبی خود استفاد نمایید اما باید این مسئله را در نظر بگیرید که استفاده از لنزهای رنگی و عینک‌های غیرطبی معمولاً توصیه نمی‌شود.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا

برای اخذ این ویزا و مدارک برای ویزای تحصیلی کانادا، داشتن حجاب در صورتی که مو پوشانده شود مجاز است. اما حجاب شما نباید به گونه‌ای باشد که اجزای صورت شما را بپوشاند.

از نظر اندازه عکس ویزای شما باید سه و نیم در چهار و نیم سانتی‌متر باشد. فاصله‌ی چانه تا پیشانی نیز باید بین ۳۱ تا ۳۶ میلی­متر در نظر گرفته شود.

این عکس اولین معرفی و شناخت از شما خواهد بود از همین رو این نکته را در نظر بگیرید که مهم‌ترین مسئله این است که ظاهری طبیعی داشته باشید چرا که زیباتر بودن در روند اخذ ویزا تاثیری ندارد.

برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کانادا به چه مدارکی نیاز دارید؟

برای آن که بتوانید از دانشگاه‌های کانادا پذیرش بگیرید، در ابتدا باید جهت ادامه تحصیل در دانشگاه موردنظر درخواست بدهید. سپس پس از ارائه پاسپورت معتبر، آخرین مدرک تحصیلی خود را در اختیار دانشگاه مقصد قرار دهید.

مدارک برای ویزای تحصیلی کانادا

ریزنمرات سه سال آخر تحصیلی و برگه واریز شهریه‌ی دانشگاه نیز موردنیاز است. مدارک هویتی و عکس پاسپورتی نیز از مدارکی است که ارائه آن لازم و ضروری است. معمولاً بعضی از دانشگاه‌‌ها از شما می‌خواهند که در کنار سایر مدارک، مدرک زبان خود را نیز به آن‌ها ارائه دهید.

برای مهاجرت به کانادا برای تحصیل وکیل رسمی مهاجرت، آقای سپهر فلاحتی با شماره وکالت RCIC# R533959 از انجمن وکلای رسمی کانادا و سال‌ها تجربه و پرونده‌های موفق مهاجرتی در دادگاه‌های مهاجرتی، شما را در همه‌ی مراحل مهاجرت به کانادا همراهی می‌کنند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا |سپهر فلاحتی (sepimmigration.com)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد